Σκοπός της Cost Manager είναι να αναδείξει τον πρωταρχικό ρόλο που διαδραματίζει η σωστή Λογιστική Παρακολούθηση μιας επιχείρησης για την ιδιοκτησία της. Ο σύγχρονος τρόπος Λογιστικής Παρακολούθησης δεν περιορίζεται στη σωστή καταχώρηση των εκάστοτε παραστατικών και τη δημιουργία των αντίστοιχων περιοδικών δηλώσεων αλλά περιλαμβάνει και μια σειρά από ενέργειες, μερικές από τις οποίες συνοψίζονται στα εξής:
Σχηματισμός προβλέψεων για εκκρεμείς συναλλαγές
Δημιουργία Cash Flow
Λογιστικές Αναλύσεις
Σύστημα Reporting
Προσαρμογή στα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (IFRS)
Συγχωνεύσεις Επιχειρήσεων
K p i's
Παράλληλα πέρα από την εξειδικευμένη πληροφορία η οποία είναι χρήσιμη για μια επιχείρηση παρέχουμε και την καθημερινή εργασία που χρειάζεται μια επιχείρηση μικρού ή μεσαίου μεγέθους, όπως: